Kárrendezés
Kárrendezés – jól jön a gyors segítség, ha megtörtént a baj
Szakembereink a hét minden napján, a nap 24 órájában állnak partnereink rendelkezésére, így kár esetén – és persze szükség szerint – az ország bármely pontján a baj bekövetkeztét követő néhány órán belül jelen tudunk lenni, hogy elkészítsük elsődleges állapotfelmérésünket és egyeztessünk a kárrendezés folyamatáról, a megtehető kárenyhítési és további kármegelőzési lépésekről!

Egy ilyen riasztás alkalmával első lépésben még a szemle-felé vezető úton megvizsgáljuk a megkötött szerződés feltételeit, záradékoltságát, hogy előre tisztában legyünk a megállapodás adta keretekkel.

Ezt követően – immár ügyfelünk telephelyén – bejárjuk a kár helyszínét, partnerünk segítségével minél részletesebben igyekszünk rekonstruálni a történteket, illetve a későbbi kárszemle előtt dokumentálni a biztosító szakemberei számára a károsodott vagyontárgyakat. Gyakran az ekkor rögzített információk, fénykép, videók és drónfelvételek kulcsfontosságúak lesznek a csak napokkal későbbi állapotot megismerő kárfelmérők számára.

Miután ügyfelünkkel együtt megírjuk a kárbejelentőt és elküldjük azt a biztosítónak, munkatársaink rendszerezett formában megküldik a károsultnak, hogy milyen dokumentumokra lesz szükség a kár rendezéséhez, sőt az ügyfelek közreműködésének köszönhetően ezeket nemritkán már a megszervezésre kerülő kárszemle előtt eljuttatjuk a kárrendezőnek.

A szemlét megelőzően – a biztosítóval konzultálva – tájékoztatjuk ügyfelünket, hogy milyen kárenyhítési, illetve további kármegelőzési feladatai, lehetőségei vannak.

A szemlén az esetek túlnyomó többségében természetesen ismét jelen vagyunk, hogy a szerződés alapos ismeretének köszönhetően eredménnyel képviselhessük megbízónkat és sikerrel tudjuk támogatni a biztosító kollégájának munkáját is.

Mindezen lépések a kárrendezési eljárás hatékonyságát, annak sebességét fokozzák. A tudatosan és hathatós – az ügyfelünk oldaláról érkező – támogatással menedzselt kárfolyamat eredményesebb és gyorsabb lezárását szintén fokozhatja, ha a kárral kapcsolatban a biztosítotti oldalon kineveznek egy dedikált kapcsolattartót, aki a szerződőnél képes összefogni a kárrendezést.

Kérje INGYENES ajánlatunkat!
Adja meg elérhetőséget és felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy a részletesen is tájékoztassuk a lehetőségeiről, és a támogatás igénylésének módjáról.
Kérem az ingyenes ajánlatot
Ne hagyja ki ezt a lehetőséget, már csak május végéig köthet növénybiztosítást!
close-link